Termeni și condiții

Dragi utilizatori ai site-ului www.labettola.ro, vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile prezentate mai jos, întrucât prin comandarea oricărui produs/serviciu de pe acest site sunteți de acord cu cele menționate în prezenta pagină.

Dacă nu sunteți de acord sau nu acceptați, fără limitări sau calificări, Termenii și Condițiile de utilizare ale acestui website, vă rugăm să încetati imediat utilizarea acestuia.

I. Condiții generale. Definiții și precizări

Site-ul www.labettola.ro (denumit în continuare „Site-ul”) și toate părțile sale componente pot fi utilizate doar în conformitate cu Termenii și Condițiile specificate.

Contractul. Condițiile de utilizare a site-ului de către orice persoană constituie contractul (denumit în continuare „Contractul”) dintre societatea S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) (deținătoarea Site-ului) cu sediul social în Bacău, str. Gării nr. 30, nr. Registrul Comerțului J4/1708/2005, CUI RO17967090, si orice persoana care plasează o comandă de unul sau mai multe produse prin intermediul Site-ului sau telefonic la unul dintre numerele disponibile pe site (denumită în continuare „Client”). Refuzul de a deveni Client în sensul acestui Contract, presupune obligatoriu încetarea imediată a utilizarii Site-ului.

Utilizator: orice persoană care intră pe site

Client: orice persoană fizică sau juridică care achiziționează produse de pe site

Cont client: în vederea achiziționării produselor dorite, clienții Site-ului trebuie să își creeze un cont care curpinde informațiile de identificare (nume, prenume, telefon), adresa de livrare a produsului și/sau cea de facturare, plus condițiile de facturare: persoană fizică sau juridică.

Client nou: Cumpărătorul care își face pentru prima oară cont client pe Site.

Prin intermediul Site-ului, S.C. JON-EL S.R.L.S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola)pune la dispoziția utilizatorilor de internet un serviciu prin care aceștia pot comanda online sau telefonic produse prezentate pe Site și prin care produsele comandate sunt livrate la adresa furnizată de client („Serviciul”).

Bunuri/produse: produsele existente pe Site puse la dispoziția cumpărătorului prin vânzare online sau telefonică

Produs (denumit in continuare „Produs”) înseamnă orice produs alimentar care poate fi oferit spre vânzare pe Site.

Comanda online: intenția cumpărătorului de a achiziționa unul sau mai multe produse de pe Site. Această intenție se concretizează prin acordul clientului de a plăti suma/sumele produsului/produselor în cauză și acordul vânzătorului de a le livra.

Comanda confirmată: odată efectuată comanda online, cumpărătoul va primi din partea SIte-ului confirmarea că produsul/produsele dorite vor fi livrate, după validarea datelor de identificare și detaliilor cerute în prealabil.

S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții fără o notificare în prealabil. Termenii și condițiile modificate vor intra în vigoare în momentul publicării acesteia pe Site, fără a fi necesară îndeplinirea oricărei alte formalități.

Accesând pagina Termeni și Condiții, puteți citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.

II. Plasarea comenzii

Orice comandă pe care o plasați pe Site este condiționată de disponibilitatea produselor, disponibilitatea livratorilor și de acceptul nostru. Comanda poate fi plasată online, direct pe Site, sau prin telefon la numerele afișate pe site.

II.1. Cum se face comanda online

Pentru plasarea unei comenzi online după selectarea produselor din meniu, Utilizatorul va apăsa butonul „ALEGE!”, situat în dreptul fiecărui produs. Ulterior, pentru plasarea efectivă a comenzii, clientul va selecta butonul „COMANDĂ”. După plasarea comenzii, un operator va contacta clientul pentru a confirma comanda și datele acestuia și pentru a comunica timpul estimat de livrare – acesta poate varia în funcție de condițiile de trafic, de condițiile meteorologice sau alte condiții care nu sunt sub controlul firmei S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola).

Dacă livrarea produselor nu este disponibilă sau în cazul în care nu există capacitate de livrare, un operator vă va înștiința printr-un apel telefonic.

II.2 Informații solicitate la plasarea comenzii online

La plasarea Comenzii, Clientul trebuie să furnizeze următoarele informații:

  • Nume
  • Număr de contact
  • Adresa de livrare

În cazul în care datele de contact comunicate la plasarea comenzii (în formularul de comandă sau telefonic) nu sunt corecte (sau Clientul nu poate fi contactat la numărul de telefon menționat la plasarea comenzii), ne rezervăm dreptul de a refuza livrarea comenzii.

II.3. Program de lucru și alte informații

Programul de lucru: luni – duminica:  8:00 – 24:00

Toate materialele prezentate pe Site au un caracter de referință, strict informativ, și nu reprezintă informații exacte despre proprietățile și caracteristicile Produselor, inclusiv culoarea, dimensiunea și forma. În cazul în care Clientul are neclarități cu privire la proprietățile și caracteristicile Produselor, trebuie să contacteze un operator înainte de a plasa comanda, acesta neavând dreptul să ridice obiecțiuni în legătură cu acest aspect, în măsura în care nu uzitează de această procedură prealabilă.

II.4. Alergeni

În conformitate cu prevederile Uniunii Europene, toate cafenelele, restaurantele și alte unități alimentare sunt obligate să specifice lista cu alergenii prezenți în produsele dedicate consumului.

Pe site-ul www.labettola.ro este prezentată lista cu alergenii prezenți în produsele marca La Bettola. Dintre aceștia enumărăm, fără a ne limita la:

1. Gluten

2. Crustacee

3. Moluşte

4. Peşte

5. Alune

6. Lupin

7. Alune de copac și alte fructe oleaginoase (nuci, migdale, fistic etc.)

8. Soia

9. Ouă

10. Lapte

11. Ţelină

12. Muştar

13. Susan

14. Dioxid de sulf

În cazul în care aveți cunoștință de o anumită alergie alimentară, vă rugăm să specificați clar acest lucru la plasarea unei comenzi sau să optați pentru un preparat care nu conține alergenul respectiv. Nu ne asumăm nicio răspundere pentru eventualele probleme de sănătate pe care clientul le poate prezenta în urma consumului unui preparat care conține un anumit tip de alergen, atât timp cât nu am fost informați în prealabil de către client.

Dacă un anumit preparat nu poate fi pregătit fără un ingredient anume, atunci vă vom informa asupra acestui fapt și vă vom oferi alte alternative care să nu conțină alergenul/alergenii respectivi.

 

III. Prețuri și modalități de plată

Toate prețurile sunt indicate pe site și sunt corecte la momentul publicării, însă ne rezervăm dreptul de a le modifica în viitor și de a modifica produsele și serviciile disponibile spre vânzare pe site. În același timp, prețul pentru produsul deja comandat nu poate fi modificat.

Toate prețurile sunt în RON. TVA-ul este inclus, în afara cazului în care este indicat altfel.

Prețul total al comenzii de bunuri va fi afișat pe site în momentul plasării comenzii. Plata trebuie să se facă integral, pentru toate bunurile expediate, iar metoda de plată trebuie selecționată la plasarea comenzii.

III. 1. Modalități de plată:

  • Plata în numerar, la primirea comenzii

III.2. Comanda minimă

Comanda minimă este de 70 RON. Dacă se solicită ridicarea comenzii direct de la Restaurant La Bettola, atunci nu se impune un cost minim am comenzii.

IV. Livrarea

Livrarea se realizează doar pentru comenzile care se află în zona de livrare indicată pe Site la pagina Livrare și plată si este gratuită. Livrăm doar în municipiul Bacău. Ne rezervăm dreptul de a refuza o comandă în cazul în care aceasta nu se regăsește în perimetrul afișat pe site.

Toate comenzile vor fi livrate de serviciul propriu de livrare. Facem tot ceea ce este posibil pentru a prepara și a livra produsele în termenul precizat, cu toate acestea, nu vom fi răspunzători față de Client pentru situațiile neprevăzute (cazuri de forță majoră) care pot apărea.

În cazul în care comanda nu este livrată în timpul estimat, ne puteți contacta prin telefon sau email și noi vom depune toate eforturile în încercarea de a livra comanda cât mai repede posibil.

Timpul concret de livrare este determinat ținând cont de distanța până la adresa clientului, de situația traficului, de condițiile meteorologice și de alte circumstanțe care nu sunt sub controlul nostru. Depășirea termenului de livrare poate fi cauzată de evenimente de forță majoră precum și de oricare factor enunțat mai sus.

În cazul în care se preconizează întârzieri față de termenul de livrare estimat inițial și acceptat de Client, vă vom contacta telefonic pentru a vă informa despre noul timp estimat de livrare.

Dacă nu acceptați noul timp estimat de livrare, aveți posibilitatea, în cadrul respectivei convorbiri telefonice, de a anula comanda. Se consideră că acceptați noul timp de livrare atât în cazul în care răspundeți pozitiv la apelul nostru, cât și în cazul în care nu vă putem contacta telefonic pentru comunicarea noului timp de livrare.

La momentul livrarii, Clientul trebuie să asigure accesul livratorului și să răspundă la numărul de telefon menționat la plasarea comenzii, pentru cazurile în care livratorul nu reușește să găsească adresa exactă sau să obțină accesul în clădire.

În cazul neacceptării livrării comenzii în timpul de livrare comunicat, sau în cazul în care livratorul nu reușește să livreze comanda din cauza instrucțiunilor inadecvate ale Clientului, ori a lipsei de răspuns la apelurile livratorului, aceste comenzi vor fi considerate a fi livrate către dumneavoastră și implicit, toate riscurile și responsabilitatea în legătură cu astfel de comenzi vor fi plasate asupra dumneavoastră.

Orice transport suplimentar, depozitare, asigurare sau alte costuri pe care le suportăm ca urmare a incapacității de livrare din vina Clientului vor fi în responsabilitatea Clientului, care va trebui să despăgubească integral astfel de costuri.

În cazul în care circumstanțe neprevăzute împiedică Clientul să primească Comanda, este necesar să contacteze telefonic operatorii cât mai curând posibil și să restabilească locul și timpul de livrare.

Se poate solicita ridicarea comenzii direct de la Restaurant, caz în care îi revine clientului de a ridica produsele comandate în timpul indicat de operator. Nu ne asumăm eventualele plângeri ale clientului cu privire la calitatea produsului, dacă acestea sunt cauzate din vina întârzierii acestuia.

V. Protectia datelor cu caracter personal și politica de confidențialitate

Prin trimiterea datelor personale la comandarea unui produs sau înregistrarea pe site, Clientul este de acord cu prelucrarea acestora. Prin acceptarea acestor reguli, Clientul este de acord să primească mesaje de informare și publicitate de la S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) sub formă de SMS, e-mailuri și alte forme de transfer de informații.

În cazul în care Utilizatorul  nu dorește prelucrarea datelor sale personale, el trebuie să contacteze  prin formularul de contact de pe Site sau prin e-mail la office@labettola.ro.  În acest caz, toate informațiile primite de la Client sunt șterse din baza de date.

Toate datele personale transmise prin intermediul site-ului sunt strict confidențiale și S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) se obligă să nu dezvaluie aceste date niciunei terțe părți.

Datele cu caracter personal vor putea fi dezvăluite fără consimțământul dumneavoastră în caz de litigii / dispute privind fraudele la plata către următorii destinatari: băncile implicate în plățile online, Organismele Internaționale de Carduri și Furnizori de servicii / produse, respectiv conform Legii, către instituțiile abilitate.

S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) garantează respectarea drepturilor prevăzute de către Legea 667/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice pentru persoana vizată, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de opoziție, dreptul de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale precum și dreptul de a se adresa justiției.

Drepturile menționate mai pot fi exercitate de către persoana vizată prin înaintarea unei solicitări/cereri întocmită în formă scrisă, datată și semnată la adresa Str. Grăii, nr. 30, Bacau sau printr-un e-mail la adresa office@labettola.ro.

De asemenea, persoana vizată poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi și de poștă electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure că predarea i se va face numai personal.

S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) va comunica răspunsul în termen de 15 zile de la data primirii cererii, respectând eventuala opțiune a persoanei vizate în ceea ce privește modalitatea comunicării, conform celor statuate în paragraful precedent.

S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) nu răspunde de atacurile având ca scop furtul sau vandalismul și care ar putea conduce la dezvăluirea sau compromiterea datelor.

S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) nu-și asumă niciun fel de responsabilitate pentru situațiile în care utilizatorul își publică adresa sau orice alte date personale, din proprie inițiativă, într-un mesaj public, pe oricare dintre paginile site-ului.

VI. Limitarea răspunderii

S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) nu va fi răspunzător pentru nicio pierdere directă, indirectă sau aferentă și pentru niciun fel de prejudicii (incluzând, fără a se limita la: pierderea afacerii sau oportunității, pierderea de date, venituri sau profituri de orice fel), decurgand din sau in legatura cu utilizarea Site-ului.

Utilizatorii înțeleg și acceptă ca S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) este absolvit de orice răspundere în eventualitatea producerii oricărei opriri, întreruperi, îngreunări, disfuncționalități sau erori în funcționarea Site-ului, în situația unei erori tehnice de orice fel sau oricăror erori în furnizarea Serviciului, precum și în orice situație în care nu ar dovedi cert că orice erori sau probleme de natură tehnică din cele menționate mai sus este cauzată, în mod direct și exclusiv, din culpa gravă a S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola).

Prin acceptarea acestor termeni și condiții de utilizare, dumneavoastră sunteți de acord să ne scutiți de orice răspundere care rezultă din utilizarea oricăreri terțe părți a website-ului.

Nu răspundem pentru orice eșec sau întârziere în executarea serviciilor sau furnizarea produselor în cazul în care apar probleme ca urmare a oricărui act sau omisiune, care este în afara controlului nostru, precum evenimente inevitabile sau acțiuni ale părților terțe.

În cazurile de forță majoră, S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) este exonerat total de răspundere. Cazurile de forță majoră includ, dar nu se limiteaza la acestea: erori de funcționare ale echipamentului tehnic de furnizare, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționarii conexiunilor de telefon, virușii informatici, atacurile informatice de orice fel și interferarea cu programe informatice malițioase, accesul neautorizat în sistemele Site-ului, erorile de operare, greva etc.

VII. Drepturi de autor, proprietatea intelectuală

Aceste condiții de utilizare sunt protejate de legile privind dreptul de autor și nu pot fi utilizate de alte persoane sau entități de orice fel, prin modificare sau copiere, fără acordul prealabil și scris al autorului.

S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) își păstrează toate drepturile de proprietate intelectuală cu privire la conținutul publicat/furnizat prin intermediul Site-ului  (texte, imagini, etc.).

Logo-ul și alte însemne grafice, mărcile (numele site-ului și al companiei) sunt proprietatea S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) și nu pot fi folosite fără un acord scris al proprietarului.

Utilizatorii nu pot folosi informațiile regăsite pe Site în scopuri comerciale, fără un acord scris al deținătorului site-ului.

Orice modificare neautorizată a site-ului este strict interzisă și poate fi sancționată prin lege.

VII.1. Alte specificații:

S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola)  este deținătorul tuturor drepturilor intelectuale de pe Site, respectiv asupra designului, imaginilor funcționalităților site-ului.

Promoțiile sunt valabile fie pe perioade determinate de timp, specificate în ofertă, fie în limita stocului disponibil.

S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcut resposabil de prejudiciile create de informații publicate din erori care nu îi aparțin.

S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) își rezervă dreptul de a modifica orice informație de site-ul virtual, fără a comunica în prealabil acest lucru utilizatorilor săi.

Comunicarea cu Site-ul  se poate realiza prin formularul de contact sau prin adresa de email: office@labettola.ro ori la tel. 0334 408 372.

S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola) își rezervă dreptul de a contacta vizitatorul Site-ului, dacă acesta din urmă a completat un formular de contact și solicită informații.

VIII. Litigii

Acest Contract este guvernat si interpretat in conformitate cu legile din Romania.  Orice litigiu născut din sau în legătură cu Contractul prezentat va fi soluționat pe cale amiabilă.

În cazul în care părțile nu ajung la un acord, litigiul va fi soluționat de instanțele abilitate care vor avea drept exclusiv de soluționare a oricăror conflicte sau dezacorduri între Clienți și  S.C. JON-EL S.R.L. (Restaurant La Bettola), ca urmare a folosirii Site-ului, sau a oricărui conținut din acesta, conform acestor termeni și condiții.

0739876022